Ryhmätreenit jatkuvat 23.3.-28.5.2020

Perjantai 6.3.2020 klo 17:30 - Suvi

Ryhmätreenit jatkuvat ja nyt nautitaan liikkumisesta koko kevät mäessä, portaissa ja kuntoilualueella. Tule treenaamaan itsesi parempaan kuntoon yhdessä muiden kanssa.

Tällä kertaa luvassa mäkitreeniä, porrastreeniä ja kiertoharjoittelua. Mäkitreenissä luvassa neljä liikettä jaloille ja neljä liikettä yläkropalle, joita treenataan vuorottain. Kauden alussa mäki on loivempi ja kauden lopussa, kun kunto on kasvanut, haastetaan enemmän jyrkemmässä mäessä. Porrastreenissä hankitaan voimaa, kestävyyttä ja kimmoisuutta jalkojen lihaksille. Erilaiset lihaskunto-, koordinaatio- ja vauhtiharjoitteet tuovat treeneihin vaihtelevuutta ja takaavat monipuolisen treenin kestävyysurheilijalle tai -liikkujalle. Kiertoharjoittelussa kuntoillaan koko kroppa käyttäen kehon painoa, lisäpainoja tai vastuskuminauhoja. Treeneissä on hiit-, tabata-, pha- ja muita erilaisia harjoituksia, joilla nostetaan sykettä, laitetaan veri kiertämään ja parannetaan hapenottokykyä. Kaikki treenit soveltuvat kaiken ikäisille ja kuntoisille. Muokkaamme tarpeen vaatiessa liikkeitä kuntosi mukaan.

Olet lämpimästi tervetullut treeneihin!

P.S. -20% alennus 6.-15.3.2020 välisenä aikana.

IMG_20190528_192309.jpg

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: ryhmätreeni, ryhmä, mäkitreeni, porrastreeni, kiertoharjoittelu

Aloita uusi vuosi pirteästi ulkona kuntoillen!

Keskiviikko 11.12.2019 - Suvi

10 viikon aikana kunto kasvaa ja joulun herkut lantiosta saavat kyytiä. Ryhmätreenit Paloheinässä maanantaisin ja torstaisin 6.1.-12.3. iltaisin.
Kolme erilaista treenimuotoa valittavana ja 10 viikkoa treenataan. Valittavana on sauvakävely, mäkitreeni ja kiertoharjoittelu.
 
Sauvakävely on hyvä rauhallinen liikuntamuoto, jossa koko vartalo tekee työtä. Kävelemme noin 3-4 kilometrin matkan, jonka välissä pysähdymme kuntoilemaan. Tekniikkaa parannamme kävelyn aikana pienin vinkein ja harjoituksin.
 
Mäkitreeni on porrastreenistä muokattu treeni. Lihaskunto paranee kohisten, kun lihakset saavat uuden tavan treenata mäessä. Askeleet, kyykyt, loikat, juoksut, hypyt ja kädet maassa kulkien tuovat uutta haastetta mäessä liikkumiseen.
 
Kiertoharjoittelussa treenataan koko kehon lihakset kuntoon erilaisin harjoittein. Käytämme painoina omaa kehoa ja lisäpainoja. Vastuskuminauhat ja muut tarvikkeet haastavat treeneissä lisää. Kiertoharjoittelussa käytetään myös hiit- ja tabata -treenimuotoja, joilla pidetään syke korkealla ja laitetaan rasva palamaan.
 
Tee päätös millä tavalla aloitat ensi vuoden ja osta itsellesi parempi kunto! Koodilla TALVI saat -20% hinnasta (10 kertaa ja kausi) ryhmätreeneistä.

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: ryhmätreeni, sauvakävely, mäkitreeni, kiertoharjoittelu, Paloheinä, tarjous